HAKKIMIZDA

1978..Türk otomobil sektörüne hizmet üstlenen Mahir ŞENOL tarafından Marmara Ticaret olarak kuruldu.

Tofaş, Ford Anadol ve Renault un ilk bayilerinden olma avantajı ve girşimciliğiyle, yeni filizlenen Türk otomobil sektöründe, yedek parça konseptinin temel taşları oluşturuldu.

"Kırmızı" ve değişmeyen ilkelerin temelleride bu yıllarda atıldı, hiç değişmedi.

3 öğe…Logumuza yansıdı

Kırmızı, ilk görülen ve en sıcak renk .

İlk önce Tedarikçilerimizle "kırmızı" ilişkiler kuruldu. Onların varlığı hep gerekliydi ve sorunsuz destek için, sorunsuz desteklenmeliydi. Hiç değişemeyecek en onurlu ticari kuralların temelleri atıldı.

Müşterilerimizle "kırmızı" ilişkiler kuruldu.Onların varlığı devamın, hedeflerin,temennilerin 2.halkası.

Çalışanlarımızla "kırmızı" ilişkiler kuruldu. Çalıştıkları firmayı sevgiyle taşımaları sağlandı, değer vermeleri, desteklenmeleri, destekleri hiç eksilmedi.

"Mavi" ve ihtiyaç olacak ve kullanılacak otomobillerin dünyamızı bozmaması, yine hep "mavi" kalması temenni edildi.

"Yıldız" hep vardı ve otomobillerimizin özgürlüğü simgelediği düşünüldü. Aileler mutlu oldu, istihdam oluştu.

Logomuz oluştu. Logomuzda ilkelerimiz, Türkiye için temennilerimiz, paylaşımlarımız simgelendi ve hiç değişmedi.

1985..Tofaş ve Renault un ilk bayilerinden olan Marmara Ticaret, Taksim deki binasına taşındı. Bugüne kadar devam edecek olan Oto Aksesuar branşını tercih ederek sektöre yeni bir soluk, ivme kazandırdı. Perakende sektöründen Toptan ve bayi sistemi ile satış yöntemine geçildi. Toptan ve Bayi kanalları kuruldu, son tüketiciye kadar ürünler ulaştırılmaya başlandı.

Sektöründe ilk, PC ortamında sistem kuran ve yürüten firma olma ünvanıyla bugünün temel taşlarını oluşturan öngörü, ilericilik ilkesine de imzasını atmıştır.

1988.. “Kırmızı” ilkeler hiç değişmedi, "Yıldızımız" daki düşüncelerimizde.. Yeni bayilerle ve büyümenin beraberinde ürün sayısı hızla artmaya başladı. Üretim başladı.

1992..1700 kurumsal bayi sayısı ile Türkiye nin en büyük toptan satış, dağıtım ağına sahip olundu. Bu büyüme sürekli devam etti.

1996…Seyrantepe deki yeni merkez binasına taşındı.

1999.. Web hizmetlerinin yeni oluşmaya başladığı ilk zamanlarda, yine ilk Online Satış sistemini kurup, sektöre yön veren lider firma çizgisinden şaşmamıştır. Kurumsal bayilere ek olarak Online Sistem bayileri oluşturulmaya başlandı. İlk yıl bu bayi sayısı iki!

2001… Amerika, Almanya, İtalya, Kanada, İsviçre başta olmak üzere, sonrasında 21 ülkeye ulaşacak olan İlk ihracat başladı.

2003… ModaCar markası oluşturuldu. ”3 öğe” yeni markayla yola hızla devam etti. Online bayi sayısı 34 e ulaştı.

2005… Kurucumuz Mahir ŞENOL, 45 yıllık ticari hayatını noktalamış, Oğlu Osman ŞENOL a aynı çizgide devretti. Bayrağı alan yeni nesil, aile şirketi konseptinden çıkmayarak yoluna devam etmektedir.

Yeni atılımlar yapıldı. Veritabanı ve entegrasyon alanlarında ilkler, Türkiye de yeni yeni konuşulan xml sistemi kuruldu. Ürün pazarlanması, tedarik sistemi en sorunsuz hale getirildi. Online Bayi sayısı 111..

2006… ModaCar, 2.Büyük atılıma girişti.

Sistem ve yönetim kalitesini uluslararası, ISO 9001:2000 le belgeledi. Pazarın da orantılı olarak hızla büyümesine hiç çekinmeden adaptasyonlara devam edildi. Büyük marka pazarlaması alt yapısı, ürün çeşitliliğin rakipsizce arttırılması kararı alındı ve 2.atılım devam etti.

1900 e-ticaret firması, 2452 Kurumsal firmaya 2650 marka ve 11.000 çeşidiyle LİDER VE RAKİPSİZ OLARAK tedarikçilik yapmaktadır.

Her sattığımız ürüne özel önem verildi, titizlikle hazırlandı. ”Tek Tuş” sistemi ile manuel müdaheleler tamamen devre dışı bırakıldı.% 100 otomatikleşmeler gerçekleştirildi.

Yıllık ortalama;

8.000.000 karakter ürün bilgileri yazdık.

97.000 ürün fotoğrafı çektik

105.000 sipariş aldık.

1.080.000 adet ürün sattık

33.000 bizi seven müşterimiz oldu,bayilerimizin müşterileri hariç!

Rakiplerimiz bizi hep yüceltti, sektörde tüm ilklere imza attık, imzalarımızla takip edildik. Rakiplerimiz bizi daha ileri taşıdı, yüksek müşteri memnuniyeti ile öne çıkmamız hep teşvik edildi!

Tedarikçilerimiz için, "Tek noktadan tüm Dünya ya" ilkesi ve avantajıyla rakiplerinden ayrılmak yerine, rakipsizlikle yolumuza devam ediyoruz. Kurucumuzun "kırmızı" ilkesi hiç değişmedi. Çok daha fazla tedarikçi ve markamız oldu. Onlar,ModaCar dan kayıtsız memnun oldular, bizde onlardan kayıtsız.

Müşterilerimiz için, düşük kaliteli rekabet yerine, ihtiyaçların çok daha fazla seçenekle ve kısa çözümü için sürekli modeller geliştirildi. Onlara “en konforlu” alışveriş sisteminde en fazla çeşit sunuldu. Varlığımızın, hedeflerimizin, temennilerimizin halkası olmaya devam ettiler.

Çalışanlarımızla, sevgiyle destekleri hiç eksilmedi. İş ortamlarına katılımları hiç düşmedi, bir bebek gibi sahiplendiler, bir bebek gibi sahiplenildiler.

Logomuza yansıyan 3 öğemiz hiç değişmedi.

MARMARA Rivoluzione, Creative Solutions | modacarkurumsal.com